Actions

Work Header

Rating:
Archive Warning:
Categories:
Fandom:
Characters:
Additional Tags:
Language:
Türkçe
Collections:
Turkfanfiction
Stats:
Published:
2016-11-06
Completed:
2016-11-06
Words:
10,442
Chapters:
9/9
Kudos:
1
Bookmarks:
1
Hits:
98

Serendipity

Summary:

Serendipity'nin başarılı editörü Hermione Granger & Bir numaralı yazarı Lucius Malfoy

Notes:

Arşivist görevindeki Glenien'den not: Bu hikaye daha önce, artık kapanmış olan Turkfanfiction.net'te yayınlanmıştır. Sitede kalan hikaye arşivini korumak için, Türkfanfiction.net olarak Kasım 2016'dan itibaren, AO3'ün Open Doors (Açık Kapılar) projesi kapsamında, sitede bulunan tüm hikaye arşivini AO3 koleksiyonuna taşımaya başladık. Bu haberin duyurusu çeşitli kanallarda yapıldı, ancak size ulaşmamış olabilir. Bu yazarı tanıyorsanız veya bu yazar sizseniz, hikayeyi üzerinize geçirmek için lütfen profil sayfamdaki e-mail adresini kullanarak bana ulaşın.

Chapter Text

 

 

 

Story Notes:

Herkese Merhaba ! Yeniden ben. Gerçi çok uzun bir yazarlığım olmadı Turkfanfiction.net 'te. 4 bölümlük bir hikayemi tamamlayamadım ve bunun için hala üzülmekteyim. Devam etmek istiyorum fakat bir şeyler engelliyor sanırım. Bu hikayeyi Allahın izniyle bitirirsem eğer 4 bölümlük hikayeme güzel yeni bölümler ve güzel bir final eklemeyi unutmayacağım galiba. Umarım güzel bir ikinci başlangıç olur !


 

 

Author's Notes:

İyi Okumalar ! 

Bölüm Soundtrack:  Dark Paradise - Lana Del Rey  


 

Kapatılması unutulmuş olan pencereden giren güneş ışığı yataktaki genç kadını rahatsız ediyor , uyanmasına neden oluyordur. Genç kadın , Hermione Granger , son derece kabuslarda dolu olan uykusundan uyanırken New York'ta yeni bir gün başlıyordur. 

   Genç kadın yatakten kalkarken dün gece geç yatmanın azabını çekiyordur. Geç yatmıştır çünkü yetiştirmesi gereken bir dünya işi varmış  ; Geç yatmıştır çünkü patronundan azar işitmek istememiş ; Geç yatmıştır çünkü şu sıralar en popüler ve en sevilen - ki kadınlar bu konuda ağırlıktadır - yazarlardan olan Lucius Malfoy kitabının en kısa sürede basılmasını tatlı bir ricayla (!)  istemiştir.

        Hermione kelimenin tam anlamıyla nefret ediyordur. Kendinden değil , çalıştığı yayınevinden de değil,  yapmakta olduğu bir dünya işten de değil. Hermione Granger , yazarlığı hakketmeyen birilerinin kitaplarını düzenlemekten nefret ediyordur. Ki bu da Lucius Malfoy 'u sevmesini zorlaştırıyordur.

     Genç kadın, uzun süredir - ki 5 yıl oluyordur - oturduğu eve bir saatlik mesafede olan Serendipity adlı yayınevinde çalışıyordur. Hermione üniversiteyi bitirdikten sonra stajyer olarak burada çalışmaya başlamış ve zamanla gösterdiği performansla da buranın temel taşlarından olmayı başarmıştır. Serendipity 'e üniversiteden beri en yakın arkadaşı olan Ginny'le gelmiştir. Ama Ginny buradan daha sonra ayrılmış ve son dönemin popüler dergilerinde olan Vogue / Amerika 'da çalışmaya başlamıştır.Hermione'ye kendisiyle gelmesini söylemiş olsa da Hermione kabul etmemiştir. Bir şeyler hala eksiktir ve tamamlayabilmek için Serendipity 'de kalması gerekiyordur genç kadının. Hermione ne kadar ağırbaşlı ve ciddi ise Ginny de o kadar uçarı bir genç kadındır. Hermione çoğu zaman onu bu yüzden daha çok sevdiği hatırlıyordur. Ginny aslında Hermione'yi tamamlıyordur ve genç kadın da bunun farkındadır.   

Genç kadın yatağından kalkmış, duş almış ve kıyafet seçmeye başlamışken ne giymesi gerektiği düşünüyordur. İşinde elbette ilk günü değildir, herhangi bir toplantı da olmayacaktır sadece iki senedir editörlüğünü yaptığı adamla  yani Lucius Malfoy'la yeni tanışacaktır. Bunun aslında kulağa garip geldiğini genç kadın biliyordur sonuçta kendisi yazar olsa ve editörüyle iki senelik bir iş geçmişi olsa editörünün çocukluğunda hangi oyuncakla oynamayı daha çok sevdiği bile öğrenirdi. Ama adam Lucius Malfoy'dur ve adam gerçek anlamda gariptir. Kimse adamın hakkında kesinlikle doğru diyebileceği bir bilgiye sahip değildir. Ahhh...Evet sahiptir. Bay Malfoy , 43 yaşında, bekar ve dudak uçuklatan bir servetin sahibidir. Genç kadın - ki senelerce kendisinin en önde olmasını sağlamış bir zekaya sahip iken -en çok da bunu anlamıyordur. Adam Hermione'nin sayamayacağı kadar milyarlara sahip iken yazarlık yapıyordur. Ama neydi ? Bahsettiği kişi Lucius Malfoy'du ve gerçekten garipti.

      Genç kadın düşüncelerine bir süre ara vermeyi denemiş ve başarmış ; üzerinde Ginny'in ona hediye ettiği genç kadının hemen hemen diz hizasında biten mavi yazlık güzel bir elbise, elbisesine uyumlu hasır topuk ayakkabılarıyla ve ona şans getirdiğini düşündüğü  melek kolyesi ve omuzlarına dalga dalga dökünlen saçlarıyla hazırlanmış  evi paylaştığı güzel kızılı uyandırmaya gidiyordur.

    İki güzel genç kadın da uyanık ve dinç birlikte kahvaltılarını ediyorlarken sohbet sürekli Lucius Malfoy'a geliyordur. Ve Hermione adamı görmeden sıkılmaya başlamıştır. Ginny, adamı görebilmek için Hermione'ye birlikte gitme teklifinde bile bulunmuş ve Hermione'den kesin bir hayır cevabını almıştır.Ginny'e göre adam tam bir yürüyen efsanedir , çok yakışlıdır. Hermione bu yorumlara gözlerini devirirken geri kalan zamanda da sohbet neşeyle ilerlemişken saat 10.00 oluyordur ve Hermione'nin gitmesi gerekiyordur.

    Ginny'den zor kurtulan genç kadın, son 5 yıldır yaptığı gibi Serendipity 'e giriyor ve tanıdığı birçok kişiye selam veriyordur. Burası onun için ikinci bir aile gibi olmuştur. Burada olmak Hermione için güzeldir, huzur vericidir. Son 5 yıldır olduğu gibi patronu olan ne kadar huysuz olsa da iyi kalpli olan Bay Bruce' ın ofisine giriyordur. Genç kadın patronuna neşeli bir günaydın bir gülümseme gönderirken editörlüğünü yaptığı adamı fotoğraflar dışında ilk defa görüyordur. Genç kadın bir şeyi hesaba katmayı unutmuştur. Genç adam fotoğraftakilerden çok çok yakışıklıdır. Hermione , Ginny Weasley'in haklı olduğunu hissediyordur.    

 

End Notes:

Umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı bekliyorum. (: