Actions

Work Header

Rating:
Archive Warning:
Fandom:
Character:
Language:
Türkçe
Collections:
Turkfanfiction
Stats:
Published:
2016-10-31
Completed:
2016-10-31
Words:
5,484
Chapters:
3/3
Hits:
38

Together Against The World

Summary:

-Sadece seni korumak istemiştim ! O senin için tehlikeliydi !
-Hayır ! Benim için asla tehlikeli olmadı ! Sadece hepimiz birlikte dünyaya karşı gelmiştik !

Notes:

Note from Glenien, the archivist: This story was originally archived at Turkfanfiction.net, which was closed due to a perceived lack of need for a separate archive. To preserve the archive, we began manually importing its works to the AO3 as an Open Doors-approved project in October 2016. We posted announcements in several outlets, but may not have reached everyone. If you are (or know) this creator, please contact me using the e-mail address on the Turkfanfiction.net collection profile.


Arşivist görevindeki Glenien'den not: Bu hikaye daha önce, artık kapanmış olan Turkfanfiction.net'te yayınlanmıştır. Sitede kalan hikaye arşivini korumak için, Türkfanfiction.net olarak Kasım 2016'dan itibaren, AO3'ün Open Doors (Açık Kapılar) projesi kapsamında, sitede bulunan tüm hikaye arşivini AO3 koleksiyonuna taşımaya başladık. Bu haberin duyurusu çeşitli kanallarda yapıldı, ancak size ulaşmamış olabilir. Bu yazarı tanıyorsanız veya bu yazar sizseniz, hikayeyi üzerinize geçirmek için lütfen profil sayfamdaki e-mail adresini kullanarak bana ulaşın.

Chapter 1: -1.BÖLÜM- First Day of School

Chapter Text

 

 

 

Story Notes:

 

Öncelikle söylemek istiyorum ki ilk hikayem ve fanfiction yerine özgün eser ile başlamak istedim . Bu hikayede bahsi geçen okul ise tamamiyle gerçeğinden bağımsız benim tarafımdan yaratılmış bir okuldur .
Umarım beğenirsiniz . Kısa bir karakter ön bilgilendirmesi :
Ronnie ve Annie : Müzik tutkunu ikizler . Yeni liseli kızlar . Ve herşeyi çıldırtmaya dünden hazırlar ! Ronnie ritim gitar , Annie klavye .
Joshua : Okulun belalısı . Sınıfta kalmış ama yeteneği için atılmamıştır . Hala 1.sınıf . Bas gitar .
Micheal : Müzik hocasının oğlu . Müziği çok sever ama nefret eder . Okula resim dalında girdi . Yeni çocuk . Gitar .
Jenn : Karşılıksız aşık . 2 yıldır Josh'ı elde etmek için çabalayan okulun biriciği baş dansçı .
Cloe : Zengin liseli . Jenn'in en iyi dostu . Moda da harikalar yaratmasına rağmen basit bir dansçı .
Jack : Cloe'nun kardeşi . Yeni çocuk . Resim sınıfında ama kimse onun resimlerini görmemiştir .
Gabriel 'Gabe' : Basket takımının yeni fenomeni . Spor dalında olulda bulunuyor . Harika baterist .
Luna : Şirin ve hırslı söz yazarı . Dans bölümünde bulunuyor . Gözü Jenn'in yerinde .
Abby : Luna'nın en yakın arkadaşı . Şarkılarına en güzel besteleri o yapar . Müzik sınıfı öğrencisi .
Mary : Baskıcı anne harika müzisyen . 5 yıldır New York Sanat Akademisi öğretmeni .

 


 

 

Author's Notes:

 

Size Ronnie ve Annie için fikir vermek istiyorum . Demi Lovato'yu çok severim ve ondan iki tane olması beni daha da mutlu eder . Ronnie ve Annie'yi bu kişi olarak düşünün .
Annie : http://www.hdwallpaper4all.com/wp-content/uploads/2014/04/Demi-Lovato-HD-Picture-16.jpg
Ronnie : http://stealherstyle.net/wp-content/uploads/2014/06/demi-lovato-hair-brown-blue.jpg

 


 

 

  Ronnie 'Okulumuzdaki ilk gün için sabırsızlanıyorum . Hayatımızda ilk defa annem olmadan bir şeyler yapma şansı bulacağımız için heyecanlıyız . Ben ve Annie birlikte dünyaya karşı .' diye geçirdi içinden . Ve defterine not etti aynı şekilde . Gerçekten heyecanlıydı . Sabah ailesiyle çıkmış New York Sanat Akademisinin yolunu tutmuşlardı . Yanında oturan Annie en sevdiği şarkıyı dinliyor ve tabletinden okulun sayfasını inceliyordu . Birden Ronnie'nin koluna vurmaya başladı . Ronnie canı acımış gibi kolunu tuttu . 

"Hey yavaş ol ! O kol benim için önemli !" dedi . Annie gülümseyerek kulaklığını çıkardı . 

"Birincisi hiç bir şey duymadım , ikincisi odalar 4 kişilikmiş . Aynı dönemler birlikte kalıyormuş ve bölümleri farklı olabiliyormuş ." dedi . Ronnie her zaman ki anlamamış bakışlarla kafasını salladı . Annie ise hemen açıklamaya başlamıştı . 

"Odayı dört kız paylaşacağız düşünsene bu mükemmel . Dansçı , sporcu veya en mükemmeli müzisyenler olabilir . Birlikte grup kurabilir , ünlü olabiliriz !" dedi heyecanla . Ronnie ise o kadar heyecanlı değildi . O geleceği düşünmezdi . Anı yaşamayı severdi . Beş dakika sonrasında bile ne olacağını bilmediği için sevdiği şeyleri yapar , yapamama ihtimali olan şeyleri düşünmezdi . Düşünüyormuş gibi kafa salladı . Annie'yi susturup :

"O ana kadar , Ronnie ve Annie ..." dedi . "Birlikte dünyaya karşı !" diye tamamladı Annie onu . Gülümseyip sarıldılar . Anneleri onları izliyordu . Bir saat sonra yine bu arabada olacaktı ama hayatının neşe kaynağı kızları yanlarında olmayacaktı . O yüzden kızlarının son hallerini beynine kaydediyordu . İkisinde de aynı kahverengi gözler vardı . Babalarının gözleriyle aynı olmaları annelerini mutlu ediyordu . Şirin küçük burunları vardı . Ve iki kumral kızdı onlar . Tabi birisinin saçlarının yarısı mor olmuştu . Ronnie annesinden izin istemiş alamayınca saçlarını kendi harçlıklarıyla boyatmıştı . O farklı olmayı seviyordu . Annelerinin onlar hakkında asla unutamayacağı şeyler de vardı . Giyim tarzları birbirine zıttı . Annie hep etek giyerdi . Şimdi de altında en sevdiği mavi , yeşil desenli eteği vardı . Üstüne yeşil düz bir bluz geçirmişti . Yeşil babetleri ile uyum sağlıyordu . Her zaman ki 'Annie' yazan bilekliği kolunu süslüyordu . Ronnie ise onun tersine altına fosforlu sarı bir şort giyinmişti . Ayağında ise turuncu Converse vardı . Üzerine giyindiği mavi askılı t-shirt renk uyumunu bozuyordu . Üzerinde kendi yazdığı yazı bulunuyordu . 'Güçlü kal !' yazısı t-shirt'ü sadelikten kurtarmıştı . Sol kolunda en az beş adet olan bileklikleri farklı bir hava katmıştı . Sağ kolunda ise sadece bir bileklik bulunuyordu . Onda ise 'Ronnie' yazıyordu . Bileklikleri aynı olan iki kızın boyunlarında penadan yapılma bir kolye vardı . Kendilerine ait ve özel penalar . İlk penalarını kolye olarak kullanma fikri Annie'den gelmişti . Ronnie'nin yeşil Annie'nin pembeydi penası . Benzer noktalarının yanında aynı oldukları konulardan biriydi . Annelerinin gözleri dolmuştu . Neredeyse ağlayacak olan kadın önüne döndü . Kızlar hala okul hakkında konuşuyordu . 

Geçen zamandan sonra babaları okulun bahçesine girdiğinde iki kız kafa kafaya vermiş uyuyorlardı . Annelerinin yumuşak dokunuşuyla uyanan ikizleri gözlerini kırpıştırarak aynı anda esnemeye başlamıştı . Birbirlerine bakıp gülümsemelerinin ardından kapıyı açıp arabadan inmiş , okula bakmaya başlamışlardı . Konuşmalarına gerek yoktu . Her ikisi de aynı şeyi düşünüyordu . MÜKEMMEL ! Karşılarında beş adet bina bulunuyordu . Bunlardan ikisi yurt binasıydı . Kızlar ve erkekler için ayrı binalardı . Biri temel dersler eğitim binasıydı . Eski görünüşüyle korkutucu bir hava yaratıyordu . Bir bina müzik ve resim dersleri için ayrılmıştı . Son bina ise spor ve dans faaliyetlerinde bulunuyordu . Yemek için temel eğitim binasında yer ayrılmıştı . Kızlar bunları düşünürken temel eğitim binasına ilerliyordu . Birbirinin koluna girmiş olan ikizler çok tatlı gözüküyor ve herkes tarafından dikkat çekiyorlardı . Binaya girip kayıt yaptırdıktan sonra oda numaralarını öğrendiler . 8 numaralı odayı paylaşacaklardı . Yurt binalarına yönelip valizlerini aldıklarında arkalarından gelen kadın ağlamaya başlamıştı . Buna dayanamayan Ronnie çantasını bırakıp annesine sarıldı . Annie ise valizleri odaya taşımakla görevlendirildi . Annie odaya girdiğinde nazik bir kızla karşılaştık . Altında kot bir capri , üzerinde düz pembe askılı ve onun üzerine giyindiği kot yeleğin sahip olduğu uyum harikaydı . Ayağında da toz pembe converse vardı . 

Şirince gülümsedi .

"Selam ! Ben Luna . Dans bölümündeyim . " dedi . Çok heyecanlı gözüken bir kızdı . Annie nazik bir gülümseme ile karşılık verdi . 

"Selam ! Bende Annie , müzik bölümü . Çok üzgünüm ama acelem var . Annem ağlamaya başladı da ." diyerek sırıtıp gitti . Çantaları bir yatağın önüne bırakmıştı . Luna biraz sıkılmıştı . Hangi yatağa yerleşmesi gerektiğini düşünüyordu . Ve bu konuda fikir danışabileceği kimse yoktu . O sırada odanın kapısı yeniden açıldı . Şirin gözlükleri olan bir kız içeri girdi . Kahverengi saçları dalgalı bir şekilde omuzlarına dökülüyordu . Üzerinde ise çiçekli hoş bir elbise vardı . Oda da bekleyen kız yeniden heyecanlandı . 

"Selam !" diye haykırdı resmen . Sesi yankılandı odada ama karşısında ki kız daha heyecanlıydı . 

"Selam ! Ben Abby müzik bölümünden ." dedi . 

"Ben de Luna dans bölümü ." şeklinde bir karşılık aldı . Ve bu konuşma tüm heyecanıyla devam ederken ikizlerimiz annelerini teselli etmek için çaba sarf ediyordu . Hadi ama anne ! Sadece beş gün sonra geleceğiz " dedi Ann . Ro ise arkasında ellini havaya kaldırmış beş parmağını sallıyordu . Annelerini her gün arayacaklarına ikna eden kızlar bir kriz daha yaşanmadan odalarına gitmeye karar verdiler . Arkalarında ise gözü yaşlı bir kadın bıraktılar .

Odaya ilk giren kişinin Ronnie olması Luna'nın dikkatini çekmişti . Evet onlar ikizdi , aynıydılar fakat unutulan nokta şu ki birinin saçları mordu . Ve kıyafetleri farklıydı . Luna şaşkın bir tavırla sordu . 

"Annenin yanına gittiğini sanıyordum . Çok hızlısın galiba . Saçlarını ne zaman boyadın ." dedi . Tam bu kelimelerin üstüne dikkatler odaya giren Annie'nin üzerine döndü . Abby gülümsedi . Ve şen şakrak sesi odanın içini doldurdu . 

"Siz ikizsiniz . Çok tatlı !" dedi . Annie bunu kocaman bir sırıtmayla karşılarken Ronnie dayanamayıp konuştu . 

"Aynen ikizler SÜPER !! Neyse o Annie ben Ronnie ." dedi . Annie heyecanlıydı . 

"Lütfen Ann diyin . Annie ve Ronnie alay konusu oluyor ." dedi biraz suratı düşmüş gibi yaptı . Sonra kızlara koştu . Tanışan gençler yeni günün heyecanıyla doluydu . Tabi ki Ronnie hariç . Kızlar okul sınavından , okula gelmekten ve bu okula girebilmekten bahsedip duruyordu . Yatakları paylaşmış olan gençler Ro'nun fikri üzerine odanın düzenini değiştirmeye başlamıştı . Dört dolabın ikisi bİr banyo kapısında diğer ikisi ise diğer kapıdaydı . Gençler banyoları da paylaşmıştı . Kapıların karşısına yatakları yan yana yerleştirmişlerdi . Camın önüne de masaları koymuşlardı . Bu dizaynı yapan Luna çok mutluydu .

"İlk defa insanlar fikirlerimi uyguluyor !" dedi . Akıllarında ki soruyu soran Abby oldu . 

"Neden ?" dedi . Onun kelimelerini hazmetmeye çalışan Luna'nın suratı düştü . Kendi kendine söylenmeye başladı . Acı çeken bir hali vardı . Yatağına oturdu . Artık gözlerinden yaş geliyordu . Ro dayanamadı ve kardeşinin de ilk defa gördüğü bir hareket yaptı . Gidip Luna'ya sarıldı . Ann'de gidip onlara katıldı . Abby ne yapması gerektiğini bilmez bir şekilde yanlarına oturdu . Luna aralarından kurtulup burnunu çekti . Ve eskide kalmasını istediği şeyleri anlatmaya başladı . 

"Kendimi bildim bileli bana ait olan kocaman bir villanın içinde sığıntı gibi yaşadım . Sözde bana bakması gereken teyzem para için başımda durdu ve gününü gün etti . Sonuç olarak hiç bir zaman ailemle geçirmediğim zamanı odamda dansa ayırdım . Şimdi buradayım . Ve ayriyeten sormadan söylüyorum ama aramızda kalacak !" dedi . Kızların hepsi kafa salladıktan sonra devam etti . 

"Soyadım Andron ve evet babam Andron Holding'in sahibi bay Drew Andron . Hayatımı yalnız geçirdim . Bundan sıkıldım ve bu okula gelmeye karar verdim . Sanırım en doğru kararım ." dedi. Kızlar gülüşüp birbirlerine sarıldılar . Bu gülüşmeler arasında bir müzik duyuldu . Çalışkan kızımız Ann derslere geç kalmamak için alarm kurmuştu . Çalan şarkıyı duyan kızlar kendilerini topladılar . Luna yüzünü yıkadı . Ve birlikte , kol kola temel eğitim binasına yürüdüler . Bu harika kızlar şimdiden okulun dedikodu konusu olmuştu . Kimdi onlar ? Neden bu kadar farklı ve havalıydılar ? Hangi dersliğe gitmeleri gerektiğini öğrenen müzik öğrencileri arkadaşlarından ayrılmak zorunda kalmıştı . Bu nokta da Luna aklına bile gelmeyecek bir sıkıntının içine düşecekti . Her şeyden habersiz dersliğine ilerledi . Kızlara karşı doğruyu söylemiş olmanın verdiği mutlulukla sırıtıyordu . O sırada karşısından bir çocuğun geldiğini gördü . Çocuk çok şirin aynı zaman da yakışıklıydı . Gözleri kahverengiydi . Ve elini saçlarının arasından geçirmesi Luna'yı büyülemişti . Luna önüne bakarak yürürken çocuk karşıdan ona doğru baktı . Aynı hizada ilerliyorlardı . Birbirleriyle aynı noktaya geldiklerinde çocuk kızın geçmesine izin vermedi . Yüzüne çapkın bir sırıtma yerleştirdi . 

"Adım Gabe !" diyerek elini uzattı . O eli tutmak için yanıp kavrulan Luna ağırbaşlılığını koruyarak eli reddetti . 

"Bundan banane ?" dedi ve kollarını göğsünün üzerinde birleştirdi . Kızın bu hareketinden daha çok hoşlanan Gabe biraz daha yakın davrandı . 

"Hey sakin ol . Sadece okulun ilk gününde bir arkadaş edinmeye çalışmıştım . Bu kadar kaba olma ." dedi . Luna kendini biraz kötü hissetmişti . Kollarının gevşediğini fark eden Gabe bu konudan kızın üzerine gitmeye başladı . 

"Tamam , pardon benimde hatam var . E , hangi bölüm ?" dedi . Luna kollarını açtı . Olayın gidişatından mutlu olmuştu . Kafasını iyi anlamında salladı biraz . Sonra konuştu . 

"Dans ve adım Luna ." dedi . "Ya sen , sen hangi bölümdesin ?" konuşurken Gabe ile olan göz temasını kaybetmiyordu . Bu davranışı meydan okuma olarak kabul eden hırslı genç ise kıza daha sakin ve flörtöz bakışlar atıyor , saçma sapan sırıtıyordu .

"Spor . Basket oynuyorum ." dedi . Luna'nın hoşuna giden bu konuya bir cevabı yoktu . Onun yerine bulunduğu noktadan uzaklaşmak istediğine karar verdi . Aklını karıştıran bu kokudan uzaklaşmalıydı .

"Ders başlamak üzere , daha sınıfıma yürümem gereken yol var . Neden geçmeme izin vermiyorsun ?" dedi . Gabe sakince sırıtıp yolu gösterdi .

Nazik davranmaya çalıştı . 

"Buyurun bayan ." dedi . Luna sırıtarak yan yan Gabe baktı . Ama bu bakışlar tehditkar değil duygusaldı . Gabe hayatında ilk defa bir kızın geçici olmayacağını düşünmeye başladı . Bu kız hem zorlayıcı hem de rahatlatıcıydı . İki aşık bir kenara bırakılsın Annie uysal davranıp dersliğe doğru ilerlerken Ronnie onu atlatmayı başarmıştı . İlk günden bunu yapmaması gerektiğini biliyordu . Ama bu eski okulunun geleneğiydi . Sadece bir kurban bulmalıydı . İkinci kata ilerleyip okul bahçesini gözleriyle taradı . En uygun olduğunu düşündüğü çocuk o tarafa doğru gelirken Ro kendinden emindi . Genç çocuk tam Ro'nun bulunduğu camın altına geldi ki Ro kafasından aşağıya büyük bir kova soğuk suyu çocuğun başından aşağıya boşalttı . Sırılsıklam olan çocuk kafasını kaldırıp Ro'ya sağlam bir küfür savurdu . Ro da ondan aşağı kalmadı . Daha ağır bir küfürle karşılık verdi . Çocuk gür sesiyle onu tehdit etmeye başladı . Ro bu tehditleri sineye çekebilecek bir kız değildi . Eğer çocuk kavga istiyorsa bu kavgayı o çocuğa verecekti . Hemen odayı terk edip hızlı adımlarla bahçeye indi . En küçük bir tereddütte bile bulunmayan asi güzel çocuğun kendine doğru geldiğini fark etti . Ona yaklaştıkça yüz hatlarını seçmeye başladı . Çocuk yumruğunu sıkmış Ro'ya doğru ilerliyordu .Tam yüz yüze geldikleri anda çocuğun gözlerine bakma şansı yakaladı ve bir an her şey bu asi kız için durdu .

 

 

 

 

 

End Notes:

 

Eğer beğenirseniz yorum isterim . Şuan romantizme odaklanmış gibi görünse de emin olun ıslanan arkadaşımız ve Ro bir kaç sorun çıkartmaya kararlı ! Bu yüzden aldığım yorumlara göre yeni bölüm eklemeyi düşünüyorum . Yada hiç eklememeyi . Okuduysanız saolun .
gerçeklerini bulabilmeyi çok isterdim ama zor o yüzden bilekliklerinin bu tarz bir şey olduğunu bildirmek isterim :
http://i.tmgrup.com.tr/cg/galeri/kulis/isim-yazan-aksesuarlar-cok-moda/01_d.jpg