Actions

Work Header

Rating:
Archive Warning:
Category:
Fandom:
Additional Tags:
Language:
Türkçe
Collections:
Turkfanfiction
Stats:
Published:
2016-12-26
Completed:
2016-12-26
Words:
4,970
Chapters:
8/8
Hits:
28

Liebe und Freundschaft (Ask ve Dostluk)

Summary:

1941 yılında ailesi Alman ordusu tarafından vahşice katledilen ve annesiyle kız kardeşi tecavüze uğrayan Katya Arlovskaya'nın yaşamak için tek bir amacı kalmıştı: İntikam almak.
Haklı intikamı için keskin nişancı olarak Partizanlara katılmışken diğer yandan Franz Brunner adında genç bir Alman subayı en yakın arkadaşının birliğiyle beraber Katya'nın son derece yakınındaydı.
Diğer tüm askerlerden farklı olan bu subay Katya'nın hayatını sonsuza kadar değiştirecekti.
Franz ise doğu cephesinde ilk aşkını bulmuştu. Sorun şu ki, ilk aşkının ailesini katleden kişi vazgeçemeyeceği kadar sevdiği biriydi.
-Rache und Varre'nin geliştirilmiş halidir.-

Notes:

Arşivist görevindeki Glenien'den not: Bu hikaye daha önce, artık kapanmış olan Turkfanfiction.net'te yayınlanmıştır. Sitede kalan hikaye arşivini korumak için, Türkfanfiction.net olarak Kasım 2016'dan itibaren, AO3'ün Open Doors (Açık Kapılar) projesi kapsamında, sitede bulunan tüm hikaye arşivini AO3 koleksiyonuna taşımaya başladık. Bu haberin duyurusu çeşitli kanallarda yapıldı, ancak size ulaşmamış olabilir. Bu yazarı tanıyorsanız veya bu yazar sizseniz, hikayeyi üzerinize geçirmek için lütfen profil sayfamdaki e-mail adresini kullanarak bana ulaşın.

Chapter 1: Sorgulama

Chapter Text


Liebe und Freundschaft (Ask ve Dostluk) - Feindesland

 

<!--
if (window.print) {
window.print() ;
} else {
var WebBrowser = '<OBJECT ID="WebBrowser1" WIDTH=0 HEIGHT=0 CLASSID="CLSID:8856F961-340A-11D0-A96B-00C04FD705A2"></OBJECT>';
document.body.insertAdjacentHTML('beforeEnd', WebBrowser);
WebBrowser1.ExecWB(6, 2);//Use a 1 vs. a 2 for a prompting dialog box WebBrowser1.outerHTML = "";
}
-->


Summary:

1941 yılında ailesi Alman ordusu tarafından vahşice katledilen ve annesiyle kız kardeşi tecavüze uğrayan Katya Arlovskaya'nın yaşamak için tek bir amacı kalmıştı: İntikam almak.

Haklı intikamı için keskin nişancı olarak Partizanlara katılmışken diğer yandan Franz Brunner adında genç bir Alman subayı en yakın arkadaşının birliğiyle beraber Katya'nın son derece yakınındaydı.

Diğer tüm askerlerden farklı olan bu subay Katya'nın hayatını sonsuza kadar değiştirecekti.

Franz ise doğu cephesinde ilk aşkını bulmuştu. Sorun şu ki, ilk aşkının ailesini katleden kişi vazgeçemeyeceği kadar sevdiği biriydi.

-Rache und Varre'nin geliştirilmiş halidir.-


Categories: Özgün Eserler Characters: Hiçbiri
Tür: Aksiyon/Macera, Dram, Romantik
Uyarılar: Dark
Challenges:
Series: Hiçbiri
Chapters: 8 Completed: Hayır
Word count: 6697 Read: 3413
Published: 31.10.15 Updated: 03.08.16

Sorgulama by Feindesland

   "İnsanlığını nerede unuttun Binbaşı Klaus ?"

  Franz Brunner müthiş bir öfkeyle en yakın arkadaşının gözlerinin içine bakıyordu. Postalını küçük Rus çocuğunun üstüne bastırarak karşılık verdi Klaus Meyer. "Çok yufka yüreklisin Franz."

  Ailwyn o sırada Klaus'un yanında tartışmaya girdi ve Franz'a yüklendi. "Ne zamandan beri bir *SS subayı Rus piçlerine acıyor ?" Franz hiddetle yumruklarını sıkarak Ailwyn'e bağırdı."Peki Führer ne zamandan beri masum sivillere işkence etmenizi söylüyor seni domuz ?" Çocuğu almak için hamle yaparken Klaus sert bir şekilde kolunu yakaladı. "Ne yaptığını sanıyorsun sen teğmen ?" Franz da aynı sertlikle elini kurtarıp çocuğu kucağına aldı ve bir kaplan vahşiliğiyle Klaus'un gözlerinin içine baktı. Aklına bu gözleri ilk gördüğü zaman geldi. Yetimhane günleri aklına gelmişti. Çocukluğu gözleri önünden geçiyordu Franz'ın.

  Klaus henüz 1 aylıkken sepetin içinde adı,soyadı ve doğum tarihiyle beraber yetimhanenin önüne bırakılmıştı. Başka hiçbir bilgi yoktu. Franz'ın annesi onu doğururken ölmüş, babası ise o 2 yaşındayken komünistler tarafından kurşunlanarak öldürülmüştü. Hiç akrabaları olmadığı için o da yetimhaneye yollanmıştı. 5 yaşındayken camı kırdığında dayak yiyeceğini bildiği için titrerken Klaus gözlerinin içine bakıp suçu üstlenmiş ve sopayla feci şekilde dövülmüştü. Bu yaptığından sonra kısa sürede yakın arkadaş olmuşlardı. İkisinin de küçüklükten beri askerliğe ilgileri vardı. Bunun sonucunda yetimhanenin bulunduğu *Königsberg'ten Berlin'e yatılı askeri lisede okumak için geldiler.

  Yetimhanenin boğucu ve baskıcı ortamından, dayaklardan kurtulduktan sonra Franz normal bir insan gibi yaşamaya başlamış, Klaus ise gittikçe hırçınlaşıp saldırgan biri haline gelmişti. Onun saldırgan yüzünü görmeyen iki kişiden biri olduğu için kendini şanslı sayıyordu. Zaman ve mekan kavramı geri geldiğinde içinde bulunduğu durumu hatırladı ve hışımla karargahtan dışarı çıktı.

 

                                           *   *   *

   Franz sağ kolu kan içinde yalpalayarak yürüyordu. Suratı asıktı. Arkasında ise Ailwyn yüzünde hafifçe kan sızan derin yarası ile onu takip ediyordu.Sırtında ölü bir asker vardı. Gözleri Hermann'ı ararken kalbine bir sızı saplandı. Doğru ya, Hermann ölmüştü... Keşif için yaptıkları gezi sırasında partizanların baskınına uğramışlardı. 3 asker ölmüş, Franz ve Ailwyn'inde dahil olduğu 8 asker de yaralanmıştı. Pusuya düşmüşlerdi.

  Hermann vurulduğu sırada saklandığı binanın arkasından çıkıp hayatı pahasına Hermann'ın yanına gelip onu geri çekmişti. Bu sırada da kolundan vurulmuştu. Arkasına dönerek nefretle Ailwyn'e baktı. O da kendisine aynı şekilde karşılık verdi. Yüzündeki yarası onu daha da vahşi ve ürkütücü yapıyordu. "Kavganın sırası değil" diyerek önüne döndü Franz ama geçmişi düşünüyordu yine. Ailwyn ile Klaus'la beraber orduya girdikten sonra tanışmışlardı. Bağnaz ve saplantılı bir şekilde Hitler'e adeta tapıyordu. Onu sadece ahmak olarak nitelendiriyordu Franz. Yarın Hitler çıkıp Yahudilerin lehinde söylev verse Yahudilere karşı olan nefretinin söneceğinden %100 emindi. Bütün bunları düşünürken kamp alanına varmışlardı. Ailwyn'e "Olanları binbaşıya anlat" diyip revire yöneldi. Revirdeki yatağa uzanırken gözleri hemen karşısında asılı duran Nazi bayrağına takıldı ve tekrardan düşünmeye başladı. Hermann aklına geldi. İçinden kendi kendine söylendi. "Hermann'ı savaşın ortasına itip öldüren Partizanlar mıydı, yoksa Nazi hükümeti mi ?"

End Notes:

* SS:Schutzstaffel (Koruma Timi) ilk başta sadece Hitleri korumakla görevli uzman elit birlik. Heinrich Himmler'in başa geçmesi ile yetkileri artmış pek çok olaya el atmaya başlamıştır. Ari ırk propagandasının bir göstergesi olarak sadece sarışın uzun boylu kuzey avrupa tipli Almanlar SS olabilirdi.Eğer evleneceklerse eşlerininde bu özellikleri bulundurması zorunluydu. 1934 te Uzun bıçaklar gecesi sonrası güç kazanmışlardır. *Königsberg: Doğu Prusya eyaleti'nde bir şehir.2. Dünya Savaşı sonrası SSCB tarafından işgal edildi.Günümüzdeki adı Kaliningrad.