Actions

Work Header

Rating:
Archive Warning:
Category:
Fandom:
Additional Tags:
Language:
Türkçe
Collections:
Turkfanfiction
Stats:
Published:
2016-12-26
Completed:
2016-12-26
Words:
6,427
Chapters:
14/14
Hits:
52

Acımasız

Summary:

gözlerini yavaşça açtı. karanlığa alışan gözlerini birkaç kez kırpıştırdı ve etrafını görmeye çalıştı. gözleri bir anda parlayn ışıkla kamaşırken ensesinde hissettiği acıyla kasıldı. hzla hak-reket eden bir mekanik kol görüş açısına girdiğinde çırpınmaya başladı. ama bağlı olduğu yatak izin vermedi. görüş açısına giren mekanik kolun gözğsüne hızla bir şey batırması ile acıyla kıvrandı. görüşü bulanıklaşırken son görebildiği kapıdan giren siyah önlüklü adamdı...Gözlerini yavaşça açtı. Karanlığa alışan gözlerini birkaç kez kırpıştırdı ve etrafını görmeye çalıştı. Gözleri bir anda parlayan ışıkla kamaşırken ensesinde hissettiği acıyla kasıldı. Hızla hareket eden bir mekanik kol görüş açısına girdiğinde çırpınmaya başladı. Ama bağlı olduğu yatak izin vermedi. Mekanik kolun gözğsüne hızla bir şey batırması ile acıyla kıvrandı. Gqörüşü bulanıklaşırken son görebildiği kapıdan giren siyah önlüklü adamdı...

Notes:

Arşivist görevindeki Glenien'den not: Bu hikaye daha önce, artık kapanmış olan Turkfanfiction.net'te yayınlanmıştır. Sitede kalan hikaye arşivini korumak için, Türkfanfiction.net olarak Kasım 2016'dan itibaren, AO3'ün Open Doors (Açık Kapılar) projesi kapsamında, sitede bulunan tüm hikaye arşivini AO3 koleksiyonuna taşımaya başladık. Bu haberin duyurusu çeşitli kanallarda yapıldı, ancak size ulaşmamış olabilir. Bu yazarı tanıyorsanız veya bu yazar sizseniz, hikayeyi üzerinize geçirmek için lütfen profil sayfamdaki e-mail adresini kullanarak bana ulaşın.

Chapter 1: Katil

Chapter Text

 

 

Elimdeki silaha tekrar baktım. Önümde şiddetle çırpınan adın elimdeki silahla ölecekti. Şakağımdaki baskı serteşirken titreyerek namluyu önümdeki kadına doğrulttum. Parmaklarımı tetiğe koyup derin bir nefes aldım. Tetiği sertçe çekerken nefesimi tutmuştum. Büyük bir patlamanın ardından çeneme ve elime sıçrayan sıcak sıvıyı hissettim. Patlama sesini yere attığım silahın bıraktığı tok ses takip etti. Katilin tekiydim. Yine bir insanın daha canını almıştım. Çocularını annesiz eşini sevgisiz bırakmıştım. Katildim. Bir hayatı daha silip atmıştım. Siyaha alışan gözlerim karanlık odanın kapısı açılınca kamaştı. Parlak ışıklı koridora bakarak yürüdüm. Kapıdan geçerken gözümü okuyucuya tarattırdım ve koridorda ilerlemeye devam ettim. Arkamdaki koruma beni tutarak deney odasına soktuğunda derin bir nefes aldım. Kapıda bekleyen kızıl saçlı doktor beni süzdükten sonra gözlerime damlatmak için aldığı ilaçla bana uzandı. Duvar kenarındaki sedyeye ilereyerek başımı yastığa koydum. Doktor yzüme eğilerek damlayı gözüme damlattığında gözlerimi kapattım. Kendimi bildim bileli buradaydım. Bana ailesi olmayan bir kız olduğumu burada büyüdüğümü söylüyorlardı. Ancak ben, hatırlıyordum. Kalbime sapladıkları o iğnenin derimi delip geçişini hatırlıyordum. Hafızamı sildiklerini biliyordum. 19 yşında bir kızdım. Siyah saçları bembeyaz teni bulunan bir kız. Adımı bilmiyordum. Herkes bana 9 diyordu. adım buydu. Katil yetiştiren bir okulun önde gelen öğrencilerindendim.
Ben, Katil'dim.
Ben, Acımasız'dım.