Actions

Work Header

Rating:
Archive Warning:
Fandom:
Character:
Language:
Türkçe
Collections:
Turkfanfiction
Stats:
Published:
2016-07-15
Completed:
2016-11-04
Words:
1,628
Chapters:
2/2
Kudos:
1
Hits:
56

Yemin Üzerine Kurulan Evlilik

Summary:

Safkan ailelerin zorla yaptırttığı evlilikler vardır hani.Peki birbirine aşık olmayan iki insan nasıl evlenebilir ki?Nasıl razı olurlar?Tabi ki bozulmaz yemin.Bunlardan biri de Alena Greengrass'ın başına gelmişti.Zaten bu evliliği istemeyen Alena bir de yakışıklı çapulcu Sirius Black'le evlenecekti.

Notes:

Arşivist görevindeki Glenien'den not: Bu hikaye daha önce, artık kapanmış olan Turkfanfiction.net'te yayınlanmıştır. Sitede kalan hikaye arşivini korumak için, Türkfanfiction.net olarak Kasım 2016'dan itibaren, AO3'ün Open Doors (Açık Kapılar) projesi kapsamında, sitede bulunan tüm hikaye arşivini AO3 koleksiyonuna taşımaya başladık. Bu haberin duyurusu çeşitli kanallarda yapıldı, ancak size ulaşmamış olabilir. Bu yazarı tanıyorsanız veya bu yazar sizseniz, hikayeyi üzerinize geçirmek için lütfen profil sayfamdaki e-mail adresini kullanarak bana ulaşın.

Chapter 1: İstenmeyen Koca

Chapter Text

 Yeter artık.Neden hep ben?Neden.Ama yok bu benlik bir şey değildi.Daha doğduğum gün sevgili annem ve müstakbel kayınvalidem Walburga Black 20 yaşıma geldiğimde Sirius Black ile evlenmem üzerine bozulmaz yemin etmişlerdi.Bugünün geleceğini elbette biliyordum ama ne olacağı hakkında en ufak bir fikrim yoktu.Çünkü ya Black ile evlenecek ve bir ömür boyu mutsuz olacaktım ya da annelerimiz ölecekti.Tabi bu sevgili Garkenez suratlının umrunda mı orası da belli değil.Çünkü pek beklenmeyen bir şey oldu.Belli ki Walburga da böyle bir şey beklemiyordu.Sirius Gryffindor'a seçilmişti.Üstüne üstlük babası Orion tarafından da reddedilmişti.Ama laf annelerin ağzında bir kez çıkmıştı.Onunla evlenmek zorundaydım.

"Alena!Hemen üzerine düzgün bir şeyler giy ve aşağı in.Walburga seni görmek istiyor."

Ah evet.Ben Alena.Alena Greengrass.Slytherin'den 2 yıl önce mezun oldum.Binamın en zeki ve güçlü cadısıydım.Ama ne ablam Rosalie kadar güzel ne de abim William kadar popülerdim.Aslında Hogwarts'da okuduğumu Slytherin dışında bilen başka bir bina öğrenci ya da her neyse olduğunu sanmıyorum.Daha çok arkada kalır ve gösterişi kardeşlerime bırakırdım.Neyse annem ne demiştiiii.Evet.Üstüne düzgün birşeyler giy.Aşağı in.Walburga bekliyor falan.Yahu belki Garkenez suratlı gelmeyecek ve siz öleceksiniz.Bu ne rahatlık? Annemin nişan günümüz ya da günüm için seçtiği zümrüt yeşili elbiseye baktım.Asla onu giymem.Saçlarımı salık bıraktım.Gayet özensiz gözüküyordum.Tam istedi-

"Alena!Tanrım ne kadar güzel görünüyorsun." Narcissa benim dönemimden en sevdiğim arkadaşım ve Garkenez suratın kuzeni.

"Gerçekten mi?"

"Tabi ki hayır.Daha çok yasta gibisin.Ne bu böyle simsiyah!"

"Cissy kendine gel artık.Belki de birazdan muhtemelen annem ölecek.Black buraya asla gelmez.Asla ama asla."

"Asla asla deme.Çünkü Sirius aşağıda. " Ne ne ne ne ? 

"Ne yani şimdi onunla evlenmek mi zorundayım ben?"

"Merlin!Kaç gündür böyle olmak zorunda diye sana terapi yapıyorum.Hadi artık hadi." Beni çekiştirirken ben heyecanımı yenemiyordum.Aşağıya geldik.Beni kimsenin fark etmemesini isterken bir anda tüm bakışlar bana döndü.15 kişi falan vardı.

"Ah Alena!Ne kadar güzelleşmişsin böyle.Biraz daha geç doğsaydın da seni Regulus ile evlendirseydim keşke.Ama böyle olacağını bilemezdim."

"Ah keşke keşke.Ama ne yapalım sevgili annecim kader bu."

Garkenez surata baktım.Niye geldin diye ona kızmak istiyordum ama gelmeseydi annemi kaybedecektim.Kızsam mı kızmasam mı kararsız kaldım.Walburga yüzünü buruşturdu.

"Neyse artık.Olan oldu.Yüzükleri getiri-"

"Mr.Greengrass lütfen efendim.Önce kızınızlatanışmak isterim.Nişanlanmadan 5 dakika önce." Yüzünde sinir bozucu bir ifade ile bana döndü.Ellerimi ellerinin içine aldı.Kibar ve karizmatik olduğunu sanıyordu ama kesinlikle yanılıyordu.Sadece midemi bulandırmıştı.

"Merhaba.Isminiz neydi acaba hanımefendi?" Beni küçük düşürmeye çalışıyordu. Başarıyordu da.

"Alena.Sen de Severus olmalısın." Yüzündeki gülümseme soldu.Gözleri öfkeyle parlıyordu.Severus benim sevdiğim nadir insanlardan biriydi.Ve Black ondan nefret ederdi.Ona onun ismiyle seslenmem sinirini gayet de başarıyla bozmuştu.Bunu söylememle Regulus kıkırdadı.Narcissa ise güldüğünü belli etmemek için başını çevirdi.

"Aslında Sirius olacaktı.Şaşırttın beni sevgili gelecekteki çocuklarımın annesi.Regulus bana senin etrafta Sirius Sirius diye dolandığından bahsetti.Bu kadar aşık mısın bana?" Regulus atıldı.

"Kesinlikle böyle bir şey demedim.Çünkü böyle bir olay yaşanmadı ki zaten seninle konuşmuyoruz biliyorsun. "

"Yeter.Takın şu yüzükleri." Orion Black Walburga'dan yüzükleri aldı.Sirius'a verdi.Sirius kaba bir şekilde elimi tuttu.Yüzüğü taktı. Yeşil elmasa iğrenerek baktı.

"Bittiyse gitmek istiyorum."

"Aslında bitmedi Sirius.Düğün tarihi öne alındı.3 gün sonra evleniyorsunuz."

"Ne?"

"Ne!Daha 1 ay vardı.Ne saçmalıyorsunuz siz!"

"Alena'nın doğum günü bozulmaz yeminin son günü olacak Sirius.İmzaları atacaksınız ve bir ömür boyu birbirinizin eşi olacaksınız." Sirius gerçekten kafayı yemiş gibiydi.

"Ve bir de burada kalıyorsun.Provalar yapılacak.Biraz acele oldu ama bunun tek aorumlusu sensin." Sirius hızla yukarı çıktı.Ben de odama gittim.Ama-

"Burada ne işiniz var sizin!" James Potter ve Remus Lupin odamdaydı artı Sirius.

"Bağırmayı kes gelincik.Burada ancak böyle kalırım."

"Ne yaparsan yap.Çık odamdan."

"3 gün sonra aynı yatakta yatacağız sense beni odadan kovuyorsun."

"Asla ama asla seninle aynı yatakda yatmam asla."

"Asla asla deme.Ha bir de meraklı olduğumu falan sanma tatlım.Sana dokunacağıma bir kurtadamla beraber olurum daha iyi.Slytherin bozuntusu."

"Gryffindor aptalı."

"Safkan manyağı."

"Yeter artık defolun odamdan!" James ve Remus şaşkınca bizi izlemekten vazgeçmiş kapıya gidiyorlardı.James munzurca güluyordu.Eğleniyordu gerizekalı.Odadan çıktılar.Sirius kapıdan kafasını uzattı.

"Sinsi Slytherin yılanı aptal böcek göz-" Elimin altındaki yastığı kafasına attım.Sonunda gitti.Arkadan Potter'ın eğlenen sesi geldi.

"Siz şimdiden karı koca gibisiniz zaten.Evlenince ne olur acaba.Merlin Sirius büyücü sigortanı artık yaptırmalısın!"