Actions

Work Header

Rating:
Archive Warning:
Fandom:
Language:
Türkçe
Collections:
Turkfanfiction
Stats:
Published:
2017-02-17
Words:
353
Chapters:
1/1
Hits:
61

Birazcik veda tadinda!

Summary:

Bu bir veda degil unutmayin.

Notes:

Arşivist görevindeki Glenien'den not: Bu hikaye daha önce, artık kapanmış olan Turkfanfiction.net'te yayınlanmıştır. Sitede kalan hikaye arşivini korumak için, Türkfanfiction.net olarak Kasım 2016'dan itibaren, AO3'ün Open Doors (Açık Kapılar) projesi kapsamında, sitede bulunan tüm hikaye arşivini AO3 koleksiyonuna taşımaya başladık. Bu haberin duyurusu çeşitli kanallarda yapıldı, ancak size ulaşmamış olabilir. Bu yazarı tanıyorsanız veya bu yazar sizseniz, hikayeyi üzerinize geçirmek için lütfen profil sayfamdaki e-mail adresini kullanarak bana ulaşın.

Work Text:

 

 

Merhaba ben bildiginiz adiyla Arura.Yani Feride Mirzayeva.Ve ya arkadaslarimin deyimiyle Fero.Yani nasil isterseniz.Burada cok guzel zamanlarim gecti.Guldugum,agladigim hatta bu yazar neden yeni bolum yazmiyor diye isyan ettigim zamanlarim oldu.Nasil diyeyim burasi benim yuvamdi.Ben okumayi cok seven biriyim.Elime gecen her seyi okurum.Zaman gectikce neden bende yazmiyorum dedim kendi kendime.Aslinda yazarlik isine baslama sebebim buraydi.Burada o kadar guzel hikayeler varki...Duygulandigim,deli gibi guldugum vay canina dedgim tekrar tekrar okudugum.Neden bende yazmayayim dedim ve bir gun baktim ki aklima bir kurgu gelmis.Siyah Inci:Lanetin Golgesinde.O benim ilk goz agrim.22 mayisda ilk hikayemi yayimladim.Pesi-pesine yeni kurgular geldi aklima basladim yazmaya.Ama benim yazarlik maceram kisa surdu.Bir de baktim ki site kapaniyor.O an icimden bir sey koptu sandim.Bir karar verdim o an.Artik bir sure "sanki yillardir yazarlik yapiyormusum gibi konusuyorum kendime gicik oldum" Tam vaktini aciklayayim 2 yil boyunca hikaye yazmamaya karar verdim.Buna en buyuk etki unversite sinavima 2 yil kalmasi oldu.Ve ben avukat olmak istiyorsam cok calismam lazim.Simdi diyeceksiniz ki sen 14 yasindasin ne universitesi belki akliniza takilir diye soyliyeyim.Su an Azerbaycanda okullar bu yildan 12 yillik oldu.Daha once 11 yillikti ve ben okula 5 yasinda gittigim icin daha erken bitirecegim.
Belki yazlari hikaye yaza bilirim cunki benim sagim solum belli olmaz.
Neyse bana ulasmak isterseniz:
E-mail:
[email protected]
[email protected]

Wattpad:
@Arura_ 14042002

HikayeEvi:
Arura

Facebook:
Feride Mirzeyeva(Arura)

Twitter:
Feride Mirzeyeva
Bunlar bana ulasa bileceginiz hesaplar.

Ve size kucuk tuyolarda vereyim.
Insallah yazmaya basladigimda size cok guzel hikayeler sunmayi dusunuyorum.
Yazacagim hikayelerin taslaklari hazir:
"Kizil Maske ve Charli Smith:12 ay" serisi.Heyecan dolu dedektif hikayesi

"Her zaman guclu" isimli bir annenin cocuguna daha iyi hayat vere bilmek icin girdigi hayat mucadelesini anlatacak bir hikaye

Intikama isimli hikayeme devam edecegim ama orjinalinden birazcik farkli bir kurgu olacak.

Siyah Inci:Lanetin Golgesinde'ye de devam etmek istiyorum.

Belki Susmak isimli hikayeme de devam ederim.

Benden bu kadar.Hosca kalin.Ama unutmayin her zaman buralarda olup hikayeleri okuyup yorum yazmaya calisacagim.Bu bir veda degil.

Sizleri seviyorum....

Arura